There Is A Princess In Every Girl
Bagai LANGIT dan BUMI
Thursday, 5 January 2012 • 1/05/2012 • 0 comments


Assalamualaikum ...

Hari ni dah mula masuk kelas . kelas aku 4/1
SAINS TULEN .. Hahaha xD
Walaupun memang aku tak bape minat sains 
aku teringin jugak nak belajar subjek2 baru
macam Fizik, Kimia dan Biologi

    
   
Seperti tahun lepas ....
Aku memang akan duduk bawah kipas yg tak berfungsi
Hhahahaha :D
Ya ! Aku suka ^_^
hmmm ,, tp xpe la ...
aku msih boleh bertahan ..

    

aku teringat kata-2 cikgu Julia masa orientasi hari tu
'Ape yg aku belajar masa form3 bgaikan LANGIT dan BUMI
dengan form4 sekarang ni'
Sape2 yg dah melalui tu msti tahu mksud aku kan ..
Sape2 yg belum lg tu , Tunggu dan lihat sje k ;)

   Aku harap ,, aku boleh buat yg terbaik untuk form4 dan form5 ni
Aku akn cube . 
Usaha Tangga Kejayaan , right ?

   

Walaupun duduk dlm kelas yg tkde kipas 
aku tetap bersyukur ..
sekurang2nye , ade angin yg terase msuk ke dlm kelas aku 
Thanks to Allah cause giving me this challenges for this two years 
Mungkin ade hikmahnye kan ..
Aku takkan rase mengantuk mase cikgu mengajar ..
InsyaALLaHH

Aku nak buat yg terbaik untuk SPM nanti ^_^

   

Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them