There Is A Princess In Every Girl
♥ Dating ♥
Tuesday, 28 February 2012 • 2/28/2012 • 0 comments


Sahabat A : Wah ! Cerianya kamu. Selalu tersenyum.
Apa yang membuatkan kau gembira ?

Sahabat B : ( malu ) Saya sudah ada kekasih !

Sahabt A : Wah ! Siapakah kekasihmu itu ?

Sahabat B : Petang tadi saya dating. Sekejap nanti saya nak pergi dating lagi

Sahabat A : Amboi !! Berapa kali dating sehari. Tak eloklah .. Bukankah 
bercouple itu haram ?

Sahabat B : 5 kali saya dating sehari. Tak pernah rasa jemu. Malah
bertambah bahagia. Hati saya hanya untuk Dia 

Sahabat A : Siapa ????

Sahabat B : ALLAH :)


# Sekadar renungan 

Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them