There Is A Princess In Every Girl
Khas untuk PEREMPUAN
Monday, 20 February 2012 • 2/20/2012 • 0 comments


Soalan : Ustaz , kenapa ya hati perempuan ni kadang-kadang rasa sedih tanpa sebab . Orang kata syaitan yang ganggu ! Ada petua tak nak elakkan hati kita ni sedih ? Kadang-kadang bila bangun pagi rasa sedih , kadang-kadang rasa macam rindu ... Tapi tak tahu rindu pada siapa !

Jawapan Ustaz Azhar Idrus : PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG HALUS. 
HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR


Ya Allah .. Mengapa wanita sering menangis ?
JawabNYA : Kerana wanita itu unik. AKU ciptakan ia sebagai makhluk istimewa.
AKU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya.
AKU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman.
AKU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia.
AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah.
AKU beri dia naluri untuk mencintai anak-anak dalam keadaan apa pun.
AKU kuatkan hatinya untuk tetap menyayangi walau dikhianati.

WANITA makhluk kuat ...
Tapi jika satu saat dia menangis itu kerana AKU beri dia air mata untuk membasuh
luka batin dan memberi kekuatan baru.

Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them