There Is A Princess In Every Girl
Gagal Tak Selama
Saturday, 3 March 2012 • 3/03/2012 • 0 comments


Baca dialog di bawah ...
------------------------------------------------------------------------------------------

Wartawan : Apa perasaan anda bila Fizik dan add math tidak lulus ?
Pelajar : Eh , saya tak lulus ke ? Jap .. Saya fikir dulu perasaan saya macammana
Wartawan : !@#$%^&

------------------------------------------------------------------------------------------

hyeeepppp !! Ape yang korang dapat simpulkan daripada dialog di atas ?
mesti nak cakap aku tak lulus Fizik dgn Addmath kan ?
Dushhh ! Satu tumbukan untuk korang .. 
Hahaha .. Tak bek la !
Mentang-2 aku tak pandai kannn ..
KOrang nak fikir mcm tuuuu ..

OK , ok , ok ...
Mengaku memang tak lulus dua subjek tu =,=
Ape perasaan anda ?
-Happyy :D
Gila ! Tak lulus pun happy 
Hahahahaha :D:D:D

Yalahh .. dari sekolah rendah smpai sekolah menengahh
ni laah first time tak lulus kann ..
bnggaaaa snnggaaattttttt
Hahaha .. Takdelahh ..
Happy je .. :D
Sebab orang yang berjaya mesti akan melalui kegagalan kan .
So , happy sebab gagal sekarang bukan SPM nanti
InsyaALLAH SPM nanti lulus dgn cemerlang dan gemilangnye
hehehe ..
Kita kena bersikap positif
Sentiasa tersenyum dan ceria ^__^

So , tolong jangan ckp aku gila sebab happy
tak lulus dua subjek tu
Kpd yang tak lulus juga tu ..
Jgn sedih-2 laa ..
Benda dah berlaku ..
Bukan tak study pun kann ..
Aku pun study apee ..
Cuma ape yg kita study tu tak same dgn soalan yg dikeluarkan
Hihihihihii

Lagipun .. bukan aku sorang je ye yg tak lulus ..
Addmath yg lulus pun cukup-2 makan je
Fizik lagilahh .. sorang je yang lulus xD
Tkpe-2 .. Ini baru permulaan ..
Bak kata Ismail
' Ujian pertama ni la bodoh-2 dulu '
Hak3 .. Aku tak cakap .. die yg cakap
heeee ~~



Keep smiling ^______^



Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them