There Is A Princess In Every Girl
APRIL 2012
Monday, 30 April 2012 • 4/30/2012 • 0 comments


Assalamualaikumm .. hmmm nmpak kan tajuk tu ??
April .. jadi mesti korang dah agk apa yg aku nak cerita kan ??
Tapi hari ni kan dah masuk MEI .. kenape dgn april ??
hehe ... Saja je nak cite cite dengan korang cerita bulan lepasss ..
Taknak baca punnn takkppeeee ...



April .. atau lebih dikenali dengan bulan 4
ada 30 hari 12 jam siang dan 12 jam malamm
intro tak best ! ok lahh .. aku teruskan je cerita akuuu ..


Kadang kadang memanggg klw boleh taknk ada apa apa masalahh punn
tapi sekuat mana pun kita ngelakkk , klw masalah nak datangg
dia datanggg jugaaa .. Allah sengaja mengujii hambanyaaa ..
Dia taknak kita semua terus leka dengan dunia ni
sebab tu Dia bagi ujian supaya kita ni beringat sikitttt ..


Bulan April ni laa yg paling sibuk
Dalam bulan ni laa sangat memenatkan akuu
Dalam bulan ni laa aku banyak simpan dalamm
Dalam bulan ni laa aku banyak menangis *dalam hati
Dalam bulan ni laa betul betul mencabar kesabaran akuu
Dalam bulan ni laa ade latihan kawaddd
Dalam bulan ni laa ade latihan bola jaringggg
Dalam bulan ni laa ade latihan choral speakinggg
Dalam bulan ni laa ade pertandingan kawad tuuu
Dalam bulan ni laa ade pertandingan bola jaring tuu
Dalam bulan ni laa ade pertandingan choral speaking tuuu ..
Fuuuhhhhhhh -,- ssssseeeemmmmpppuuuttttttttttt ...
Semuaaannyyeee nak bulan April
Bulan lain taknak ke ??

terkejar sana sinii
masalah datang bertimpa timpa
sampai tahun depan laa hati ni terluka mcm tu jeee
hihiihiihii .. touching sekejap !
'kesihatan' ni puuunnn nak main tarik tali dengan aku agaknyeee .. heee ~
smpai nak buat kerja punnn .. kena tarik nafas pnjang pnjang lepas satu dua minit ..
Alhamdulillah masih hiduppp .. :)
tapi .. klw kite dapat ujian , ape yg kite kena cakap ??
Wahai masalahhh .. aku punye Allah yg selalu ade di samping akuu
Alhamdulillah ya Allah kerana memberikan aku kesempatan untuk
merasai ujiann dan kasih sayangmu ..
ok ! pandai semuannyee ;D
klw ade masalah jee .. senyummm jee ;D
InsyaAllahhhh .. Allah akn mempermudahkann urusan kiteee ..
tapi jangan mengeluh lah yeee ..
Pernah satu hari tuuu ... aku raaassseeeee ..
AKU BENCI DENGAN SEMUA ORANG !! SEMUAAAA !!!
SEMUAAAANNNYYYEEEEEEE !!!!!!!!!!
Tiadee yg terkecualliiii .. tapppiii aku cube kawal diri sendiriii ..
dan Alhamdulillaaahhh aku masih jd budak baik yg nakal .. xD hihi
12 April ... Pertandingan bola jaringg ;D
Harapannyee ,, taknak laa kecewakan cikguu ..
Penat cikgu latih kiteorangg ..
aku memainkan peranan sbgai GS
klw bola tak in memang aku la yg salahhh =,=
masa pertandingan tuu .. Alhamdulillahh setiap kali nak shoot je masuk
tapi ade sekali tu tak masukk .. tak fokusss .. hihi xD
Dan seperti tahun lepas jugaa !! kiteorang tak berape nak menangg .. hee ~
ok .. jangan gelakkannn .. Tak bek tau !
Sekurang kurangnye kiteorang mencube dan prestasi kiteorang
pun lebih baik daripada tahun lepasss ..
Lagipunnn .. kiteorang latih tak sampai pun dua mingguu ..
kire boleh laaa tuuu ..
Cikgu pun cakapp .. Takpe awak dah cukup bagus dah !
ok ,, tersenyummm ^__^ ahhahaahahahaha
Kenalan aku pun bertambah :)
klw akak akak tu memang dah kenal laaa ..
ni budak form1 semuanyeee ...
Seriussss ,, aku sayangkan hubungan ini :')
Kak Wa , Kak Na , Kak Ya ( pendek je namanye .. hihi xD )
Fizz , Dira , Wahida , Mai , Izzah , Jiha , Tika , Farahin , Ekin
( adik adikkkuuu ^__^ )


Pada tarikh yang sama juga .. adik akuuu Fara dan rakan rakannya yg lain
telah memenangi pertandingan kuiz Bahasa Arab .. Alhamdulillahh ..
BA di Tun Sardon semakin meningkattt dan cemerlanggg ..
Sebenarnyeee aku jelessss niiii ... -_-
yelaaa .. dulu aku dan rakan rakan yg pegang title tuu ... tapiii sekarang ni jgn harap laaa !
Rindu Bahasa Arab :')
Rindu nak masuk kuiz Bahasa Arab :')
Rindu nak belajar dgn Ustazah Azizah :')



Sepanjang tiga tahun jadi budak KAA .. 4 piala je yg aku dapat berkenaan BA ni ..
taakkk banyakkk puunnnn macammm korannnggg semuaaaa ...
Piala pun tak bape besarrrr tuuu .. hahah xD
kanan sekali tuuu .. johan kuizz BA peringkat daerahh then no3
peringkat negeri .. pialanya paling kiri tuuu
yg tengah tuuu .. no.5 karangan BA peringkat daerahh dan jugaa
naib johan untuk pertandingan dialoggg ..
tak banyak kannn ?? takpelaaa .. Alhamdulillaaahhh ..
Ada juga rezekiii ... ;D
( jeles tengok piala Fara sbb besar sangaattt ) xD

Habis jee bola jaringg terus ade latihan choral speakinggg
maksudnyeee .. keesokkannn harinyaaa ,,, penat tak hilang lagi tuuu ..
hmmmm .. takpe takpeeee .. choral speaking punye pasal
dua hari lepas tu terus ade kawaddd ...
Haaaahhhhhh ???!!! ( terkejut bila ade latihan kawad .. penat tak habis lagi )
time niii ... memang terkejar kejarr laaa ..
tengahari choral speakinnnggg petang kawadd
tengahari guna suara petang guna kaki ..
nak mkan nak solat lagi ..
Dapat rasa tak penatnye macam mana ??
ok da tau ! Korang lebih penat dari akuuu kannn ?? :D
yeee .. pahammm ...


Pernah satu hari tuuu aku bad mood gileerrr ..
Masa latihan choral speaking tak buka pun muluttt .. muka pun masam jee ..
Yeah ! Kusuttt ... smpai tak boleh nak simpan lagi .. org perasan ..
selalunye akulah org yg paling ceria bersama Najwa .. Haha :D
Walau datang ape pun masalaahhh .. aku tetap tersenyumm :)
Sebab kawan kawan aku yg giler giler ni laaa .. hee ~ :D
tapi kali tuuu memang tak boleh nak simpan lagi

21 April .. kiteorang ramai ramai ke SMK Dato' Syed Esa
naik bass sama sama ;D indah untuk dikenanggg .. cewaaahh ! ;D
semua budak choral speaking form4 kecuali sorang je form2 , Rauf
Kesian dia kena buli niii .. haha xD comel je dia pakai baju sekolah putihh
mcam budak tadikkaaaa .. hihihihi ...

Saingaaann memaaanngg hebatt hebatttt belakeee ..
Aku dah tau dah kiteorang memang TAK AKAN menanggg ..
Bukaann berputusss asaaa .. tappiii .. emmm ...
ntaaahhhh llaaaaa .. biar aku soraaannngg je yg tauuuu ...


28 April ... Pertandingan Kawad Kaki ..
Memang aku jangkakan mesti dpt nombor 4 .. klw tak punn ..
5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 =,=
Waktu tu kan Fiesta KOKO ...
Memannnngg meriaaahhhh !!! Aku sukkaaaaa !!!
Ain pun balik dari asramaaaa .. ;D
Dia pun antara geng aku .. lima oranggg .. tapi dia daa pinndaaahhh kaannn ..
jaddii llaaaa emmmpaaatttt jjeeee .. hmmm .. tapi takpee laa ..
dapat juga jumpa walaupun sekejappp ... Wani dgn Laila pun adee ;D

Esoknya hari Ahadddd .. Pgi kelas addmath petang kelas Fizikk ....
Fuuuuhhhh ... takpe takpeeee ...
Bersusah susah dahulu bersenang senang kemudiann ..
Berpenat penat dahulu berehat rehat kemudian ;D
Cuba untuk bertahaannnn .. lagipun tak smpai dua tahun punn ..
Rilekkkksssss .. dannn hadapinyaa dengannn senyummannn .. ;D

Bulan 5 ni puunnn dah periksa stengah tahunnn ..
sekejap je kaannn masa berlaluuuu ...
pejam celik pejam celik dahhh spm .. hehe ..
Baru sedarrr .. da besar rupenyeee .. hahaha ;D

ok laaa .. soryy klw korang terasa penat membacee ..
ada banyak kerja sebenarnyyeee nii .. tapi boleh plak tu buang masa kt sini xD
Yelaaa .. cuti katanyaaa .. so, rehat rehatkann minda sekejap .. hehe
Assalamualaikum ! ;D

# Dah lama tak nampak Gejebos kat kelas lepas dia beranak hari tuu ..
Terasa rindulahh plakkk .. hehe .. siapa Gejebos tu ??
Kucing laaaa ... xD


Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them