There Is A Princess In Every Girl
Yang Pergi Takkan Kembali Lagi ...
Saturday, 11 August 2012 • 8/11/2012 • 2 comments


Assalamualaikum ...

Entry kali ni mungkin agak sedih bagi aku .. Mungkin tak bagi korang ..
Jumaat yang lepas pada bulan yang mulia ini salah seorang warga SMKTS
telah meninggalkan kami buat selamanya ..

Mungkin aku takkan rasa pape klau tak kenal dia ..
lebih sedih lagi bila teringatkan dia yang jadi ketua rumah sukan merahh ..
kita semua sama-sama dalam pasukan merah ..
berjuang sama-sama menang sama-sama ...

Pemergiannya buat kami semua rasa sedih,
yalah .. Arwah baik orangnyee .. rajin ...
Dia selalu ada kat koperasi untuk tolong cikgu ...
Baru semalam tengok dia tersenyum dengan kawan-kawannye, ceria jee ..
Tibe-tibe dapat berita dia sudah meninggal dunia ..

Menurut cerita abang, dia yang kerja jual burger
 tibe-tibe jee dia bersihkan tempat burger tuu .. Sebelumm ni tak pernahhh ..
Kawannya pelik lalu berkata ..
Kawan : Eh, baru pertama kali kau basuh tempat burger ni
lalu, arwah menjawab ...
"taklahh ... kali terakhir ..."

Seolah-olah dia dapat rasakan ajalnya sudah tiba :')
Balik kerja tu dia ..... terlanggar babi ... *menurut cerita orang
Sakitnya Allah saja yang tahu .. bila terpelanting tengkorak pecah ..
tak sempat berjumpa keluarga buat kali terakhirr ..

Sesungguhnyaa, kami rasa kehilangan :')
Beberapa hari saja lagi kita semua akan menyambut syawal
tapi arwah tak sempat nak sambutt ...
tapi apakan daya ... Allah lebih menyayanginya ...


Sedekahkan al-fatihah buat arwah Ahmad Danial bin Latif
Semoga rohnya dicucuri rahmat dan tergolong dalam kalangan orang-orang yang beriman ..

Al-fatihah 



Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them