There Is A Princess In Every Girl
Takde Tajuk
Monday, 21 January 2013 • 1/21/2013 • 1 comments


Hai... Assalamualaikum :D


Hmmmm.. baru tahu macam mana sibuknyeee form5.. haha :P
serius, banyak sangat kerja..
kelas petang malam.. nak buat kerja sekolahh lagii..
Nama pun budak nak perikse, so kenalah tahann.. hehe....

Sabtu lepas, merentas desa dann merupakan yang terakhir untuk kami semua form5
sedih lah jugakk.. macam tak sangka pulak tahun ni nak SPM.
lepas tu, tinggalkann sekolahhhh ... :(

Pagi tu hujann... emmm... sejuk jeee...
jalan pun licin, aku hampir terjatuhhh.. Alhamdulillah tak jatuhhh.. hehe

Yeah! dapat no.32 :D lebih baik dari tahun lepas
walaupun tak dapat hadiah, tapi inilah rentas desa aku yang paling baik
selama ni, aku belakang-belakang jeee..
Bila dah besar sikit, mula ade kesedaran sikittt.. bhahaha...

Terus teranggg... rumah sukan aku memang kalahh -_-
hahaha... tapi takpelahhh ... tunggulahhh nantii... 
Tahniah kepada rumah sukan kuning sebab apa lagi sebab dah menang lah kan.


Suke gambar ni! Ustaz Pian (baju merah) suka buat orang gelak :D

Hari ni 21 Januari.. Majlis perpisahan Tn. Hj. Jaafar dan persaraan 
Pn. Hjh. Maimunah bt. Mohamed.


sejujurnya aku rasa.... what? kejapnye cikgu Jaafar kat Tun Sardon ni.
Kami empat orang, rasa kehilangan bila cikgu Jaafar tak ade.
Kadang-kadang bila die bergurau dengan kitarang macam kawan-kawan je
Kadang-kadang dia bagaikan ayah yang sangat prihatin untuk kami ...


Iffah, Najwa, cikgu, me, Andi...

Buat cikgu Maimunah, aku respect sangat kat die.
Dia pernah cerita hidup dia macam mana, susahnya dia bila mula-mula mngajar
smpailahh sekarangg.. 
Semoga dia terus berjaya dalam setiap perkara yang dia lakukan
dan dipermudahkan segala urusannya..

#aku tahu cerita aku boringg.. bahhaha :P
terima kasih sebab sudi membaca :)





Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them