There Is A Princess In Every Girl
Hari Guru 2013
Friday, 17 May 2013 • 5/17/2013 • 0 comments



Hai Assalamualaikum :)

Sebelum tak terlambat sangat... aku nak ucapkan....
Selamat Hari Guru buat semua cikgu ^^
Tak kire la cikgu tadika ke, sek. rendah ke, sek. menengah ke..
Jasa merekaa tetap ku kenang. hihi...

16 Mei
Setiap sekolah pun mesti buat sambutan Hari Guru kan...


Walaupun sekarang ni masih lagi musim peperiksaan
aku nak juga sambut Hari Guru ni! Hahaha

Semalam memang banyak main... :D
Banyak ketawa :D
Memang bestlah! :D

Memandangkan tahun ni tahun aku terakhir kat Tun Sardon ni
aku takkan lepaskan saat-saat indah di TS.
Banyak sangat kenangan kat sini :')

Pagi tu, yeah!
Perlawanan bola jaring dan bola tampar antara cikgu dgn pelajar.
Perempuan bola jaring.
Lelaki bola tampar.

Ok, memandangkan Hari Guru..
Kami semua dengan rela hati bagi cikgu-cikgu menang -_-

Lepastu acara sukaneka antara cikgu-cikgu..
yang ni aku tak ambil bahagian sangat...

Majlis penutup meriah sangat... :D
Persembahan budak-budak ni.... wooooo... Best!
Diorang tiru gaya cikgu-cikguu..
Memang menjadi ... :->



Gambar dengan Ustaz Pian :')

Aku berdoa...
kami semua dapat berkumpul sama-sama macam ni lagi lepas SPM
Amiiinnnnn,.....





Followers
Button follow memang tak ada :)

Disclaimer
Welcome message


Assalamualaikum :)
Terima kasih kerana singgah di sini




Contact Me
Ukhuwah itu indah jika kerana Allah !




Credits
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them